Bank Millennium wprowadza zmiany w aplikacji mobilnej
19 maja 2017
Bank Millennium wprowadził nowe rozwiązanie ułatwiające swoim klientom korzystanie z bankowości online. Klienci mają do dyspozycji nową historię transakcji w Millenecie i aplikacji mobilnej. Dzięki innowacyjnemu rozwiązaniu klienci mogą teraz szybko i wygodnie dodać do transakcji zdjęcie paragonu, faktury lub gwarancji, dodatkowy opis transakcji oraz tagi. Dodatkowo aplikacja mobilna wyposażona będzie w mape na której będzie można zaznaczyć lokalizację wykonanej transakcji. Ponadto po ostatniej aktualizacji aplikacja mobilna Banku Millennium zyskała też nowe, jeszcze wygodniejsze menu oraz skrzynkę wiadomości.
Nowa historia transakcji dostępna jest dla kont osobistych i kart płatniczych. Występuje również możlwiość dodania załączników w formatach jpg, pdf, png, gif, jpeg, w rozmiarze do 1,5 MB każdy. Możliwość definiowania własnych tagów pozwala na szybkie wyszukanie konkretnych transakcji, a dodanie szerszego opisu umożliwia ich łatwe zidentyfikowanie.
- Wielokrotnie sprawdzając historię rachunku mamy problem z rozpoznaniem transakcji. To dlatego, że w przypadku wielu sklepów ich nazwa pojawiająca się w opisie transakcji jest inna niż ta, pod którą je znamy. Często też, w przypadku konieczności zareklamowania czy zwrotu towaru, mamy kłopot z odszukaniem paragonu lub faktury potwierdzającej zakup. Usługa, którą udostępniliśmy klientom, powinna w znacznym stopniu rozwiązać te problemy. Dodawanie zdjęć paragonów do transakcji oraz możliwość zaznaczenia lokalizacji transakcji na mapie to nowość na rynku - mówi Ricardo Campos, Dyrektor Departamentu Bankowości Elektronicznej w Banku Millennium.
Oprócz nowej hostorii transakcji powstały również zmiany w menu aplikacji umożliwiające jeszcze łatwiejszy, bardziej intuicyjny dostęp do konta, mobilnych płatności oraz innych funkcji i znacznie ułatwiają poruszanie się po aplikacji. Nowością jest także intuicyjna skrzynka wiadomości w aplikacji mobilnej oraz odświeżona skrzynka wiadomości w Millenecie co pozytywnie wpływa na korzystanie z aplikacji.
- Nowy układ menu oraz nową skrzynkę wiadomości projektowaliśmy wspólnie z użytkownikami. Projekty powstawały na podstawie ich komentarzy i sugestii, testowaliśmy z nimi rozwiązania, aby jak najlepiej odpowiadały ich rzeczywistym potrzebom. Stale ulepszamy aplikację, aby korzystanie z bankowości mobilnej było coraz wygodniejsze. Każde nowe rozwiązanie testujemy i konsultujemy z użytkownikami. Wszyscy klienci banku mogą wziąć udział w testach – dodaje Ricardo Campos.
Wszystkie zmiany aplikacji mają wpływ jedynie na układ całej aplikacji , lecz wszystkie dotychczasowe funkcje nadal są dostępne, zostały jedynie uporządkowane w taki sposób, aby dostęp do nich był jeszcze bardziej intuicyjny. Bezpłatna aplikacja mobilna Millennium to szybszy i wygodniejszy sposób na codzienne korzystanie z bankowości online. Dzięki niej klienci banku mają stały dostęp do swoich pieniędzy i lepszą kontrolę nad finansami.