Nowy serwis transakcyjny oraz aplikacja mobilna dla klientów firmowych PKO BP
23 listopada 2017
PKO Bank Polski wprowadza nowy serwis transakcyjny i aplikację mobilną przeznaczoną dla klientów korporacyjnych. iPKO biznes otrzymało nową szate graficzną oraz nowe funkcje – serwis może być dostosowany do indywidualnych potrzeb użytkownika.
Kredyt firmowy PKO BP
Nowe iPKO biznes zostało już aktywowane i udostępnione do korzystania dla pierwszych klientów. Pierwszą widoczną zmianą widoczną gołym okiem jest nowa strona logowania, z dodatkowym zabezpieczeniem w postaci obrazka bezpieczeństwa. Cechą nowego serwisu jest elastyczność i innowacyjność. Już dzisiaj jest on dostępny w dwóch wersjach językowych i będzie oferowany nie tylko w Polsce, ale również w oddziałach czeskim i niemieckim co pozytywnie wpłynie na dostępność usług banku. Nowa aplikacja iPKO biznes udostępnia nowe możliwości zarządzania firmowymi finansami oraz pozwala na dostęp do rachunków z każdego miejsca na świecie oraz zawiera token.
Konto bankowe PKO BP
Serwis posiada nową szatę graficzną ale nie odbiega ona spójnością od pozostałych serwisów banku. Dla klientów rozliczających się w walutach obcych PKO Bank Polski umożliwia ponadto wymianę walut online za pośrednictwem iPKO dealer – platformy skierowanej do przedsiębiorstw dokonujących rozliczeń w walutach obcych. Przez system wykonywanych jest ponad 500 tys. przelewów dziennie, korzysta z niego blisko 40 tys. klientów instytucjonalnych, co przekłada się na niemal 200 tys. użytkowników.