PKO Bank Polski - bankowość mobilna numer 1 w Polsce.
09 sierpnia 2017
PKO Bank Polski wraz z aplikacją IKO zbiera wiele pozytywnych opini od ekspertów z branży bankowości oraz od jej samych użytkowników – klientów PKO Banku Polskiego i Inteligo. Aktualnie aplikacja IKO PKO Banku Polskiego posiada ponad 100 tysięcy ocen i pierwsze miejsce wśród aplikacji bankowości mobilnej w trzech największych sklepach z aplikacjami, liczne nagrody branżowe, najwięcej na rynku użytkowników.
Konto Bankowe w PKO Banku Polskim
IKO góruje jeśli chdzi o darmowe najpopularniejsze aplikacje mobilne – jest na pierwszym miejscu w trzech głównych sklepach z aplikacjami: Google Play, App Store oraz Windows Phone Store. Od prawie 2 lat liczba gwiazdek dla IKO nie spada poniżej 4,5 na 5 możliwych, a w ostatnich miesiącach sięga pułapu 4,6 gwiazdek w Play Google, 4,5 w App Store oraz 4,6 w Windows Phone Store. Bardzo dobra ocena aplikacji jest tym bardziej wymierna, iż jest to średnia z ponad 100 000 opinii różnych klientów z całej Polski.
Kredyt w PKO Banku Polskim
- To nie jest przypadek, że IKO jest najlepiej ocenianą aplikacją bankowości mobilnej w Polsce. Każdego dnia pracujemy nad tym, aby IKO było jeszcze lepsze - dodajemy kolejne, oczekiwane przez klientów funkcje, poprawiamy ergonomię aplikacji, śledzimy i reagujemy na komentarze i zgłoszenia naszych klientów. Ta znakomita jakość IKO to efekt wielu nieustannie, systematycznie wykonywanych przez nas małych kroków. Jesteśmy znakomitym przykładem na to, że duża skala działania może iść w parze z jakością – podkreśla Michał Macierzyński, zastępca dyrektora Centrum Bankowości Mobilnej i Internetowej w PKO Banku Polskim.
Coraz więcej klientów bankowości zaczyna korzystać wyłącznie z bankowości mobilnej, wpływa to na wygode i szybkość realizacji usług banku. W czerwcu 2017 roku 634 tysiące aktywnych klientów PKO Banku Polskiego i Inteligo obsługiwało swoje konto wyłącznie przez urządzenie mobilne (IKO, iPKO lajt i jego pełna wersja), nie korzystając w tym czasie z urządzeń stacjonarnych. IKO staje się jednym z głównych narzędzi do zarządzania kontem w PKO Banku Polskim. Klienci logują się do IKO obecnie średnio 7 razy tygodniowo, a najczęściej wykonywanymi przez nich operacjami są przelewy (57 proc.) i operacje internetowe przy użyciu kodu lub czeku BLIK (28 proc.). Kolejne według popularności to wypłaty z bankomatu (7 proc.), spłata karty kredytowej (3 proc.) oraz przelew na telefon (2 proc.)