Bank Millennium prezentuje nową reklamę i hasło

Bank Millennium prezentuje nową reklamę i hasło

Wrzesień to czas nowych początków, np. dla dzieci zaczyna się rok szkolny. Bank Millennium również poszedł tą drogą i od pierwszych dni miesiąca września ruszył z nową reklamą i zaprezentował slogan: „Bank Millennium. Inspirowany Tobą”. Czego można się dowiedzieć ze spotu reklamowego?
 

Mobilność łącząca pokolenia

Najnowsza reklama Banku Millennium rozpoczyna się od słów Radka Kotarskiego: „Hulajnoga jest symbolem miejskiej mobilności. Jedno ze źródeł mówi, że wynalazł ją 15 -latek. Ten prosty środek transportu pokochały i dzieci i dorośli”. Radek nawiązuje w ten sposób do nowoczesnych rozwiązań Banku – Konta 360° i Konta Junior, które swobodnie można obsługiwać przy pomocy aplikacji mobilnej. Konto Junior daje dziecku możliwość postawienia pierwszych kroków w zarządzaniu pieniędzmi i uczy odpowiedzialności.
 

Millennium – bank, który słucha swoich klientów

Najnowszy slogan firmy: „Bank Millennium. Inspirowany Tobą” został wybrany na podstawie przeprowadzonych badań marketingowych. Beata Krupińska, Dyrektor Departamentu Komunikacji Marketingowej Banku Millennium, potwierdza, że hasło jest kompatybilne z wewnętrznymi założeniami marki. Najważniejszym celem Banku Millennium jest wsłuchiwanie się w potrzeby klientów, zapewnianie im produktów, które realnie wpłyną na poprawę jakości życia, oraz udzielanie bieżącej pomocy w sprawach finansowych.

Reklama jest transmitowana nie tylko w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych, ale również w Internecie, np. na kanale Banku Millennium w serwisie YouTube. W ten sposób marka chce przekonać jak największą rzeszę osób do swojej misji. Przygotowaniem spotu zajmowała się agencja Change Serviceplan, za produkcję odpowiedzialny był dom produkcyjny Film Produkcja, natomiast dom mediowy Starcom nabył media.
 

Korzyści dla każdego

Bank Millennium kieruje swoją ofertę do osób w każdym wieku. Dorosłym klientom proponuje Konto 360°, dzięki któremu, przez system internetowy lub aplikację mobilną, umożliwia, np.  wykonywanie przelewów, płatności bezgotówkowych, zakupów biletów na komunikację miejską lub biletów do kin sieci Helios. Ponad to Konto 360° umożliwia uregulowanie płatności za parking lub autostradę.

Produkt dla najmłodszych użytkowników to Konto 360° Junior. Rodzice mogą je założyć dziecku już od pierwszego roku życia, jednak dopiero siedmiolatek ma możliwość korzystania z aplikacji mobilnej na telefon, karty płatniczej, czy usługi płacenia telefonem.

 

Przeczytaj także:

Najpopularniejsze