BNP Paribas kontakt infolinia chat
11 czerwca 2020
Infolinia w Banku to usługa telefoniczna, która odpowiada za obsługę klienta. Jest ona najczęściej wybieraną formą kontaktu pomiędzy Klientem a Bankiem. BNP Paribas posiada 2 numery telefoniczne. Jeden z nich służy do kontaktu za pomocą telefonu komórkowego, drugi numer jest numerem stacjonarnym dla połączeń krajowych i z zagranicy.
Po połączeniu się z infolinią BNP Paribas mamy do wyboru język polski jak i angielski. Na klawiaturze telefonu, należy wprowadzić odpowiednią cyfrę, aby skontaktować się z konkrentym działem banku:
1 - Zastrzeżenie karty
2 - Zapytanie o saldo na koncie
3 - Aktualne oferty i promocje
4 - Wybór innego języka: angielski lub ukraiński
Infolinia BGŻ BNP Paribas i dane kontaktowe
Infolinia dostępna dla klientów indywidualnych (kanał dostępny 7 dni w tygodniu, 24h na dobę):
- • 801 321 123 – dla połączeń krajowych
- • +48 22 134 00 00 – dla połączeń krajowych i z zagranicy
- • +48 500 990 500 – dla połączeń komórkowych
Infolinia dla klientów - Bankowość Premium (dostępna w dni robocze od 8:00 do 20:00):
- • 801 309 995 – dla połączeń krajowych
- • +48 500 970 341 – dla połączeń komórkowych, krajowych i z zagranicy
Infolinia dla przedsiębiorstw, firm i rolników (dostępna w dni robocze od 8:00 do 17:00):
- • 22 548 29 26 – Strefa Obsługi Biznesu dla Klientów Banku
- • 22 548 99 64 – Dla potencjalnych Klientów Banku zainteresowanych ofertą produktową (konta,kredyty)
Infolinia kartowa (zastrzeżenia 24/7):
- • 801 321 123 – dla połączeń krajowych
- • +48 22 134 00 00
- • +48 828 828 828
W przypadku utraty karty należy ją bezzwłocznie zastrzec powyżej wymienionymi numerami telefonów: Karty można również zastrzec w oddziale Banku BNP Paribas Bank Polska S.A. lub najbliższym oddziale innego Banku.
Opłata za wszystkie połączenia jest zgodna z cennikiem i taryfą obecnego operatora.
Sprawdź teraz: BNP Paribas sesje przychodzące i wychodzące
Czas oczekiwania na połączenie z infolinią BNP Paribas
Ile trzeba czekać na zgłoszenie się konsultanta z BGŻ BNP Paribas?
Przetestowaliśmy callcenter banku trzykrotnie. Najkrótszy czas oczekiwania z konsultantem to zaledwie kilka sekund.
W godzinach szczytu, maksymalny czas oczekiwania z konsultantem wydłuzył się i wynosił maksymalnie do 30 sekund.
BNP Paribas - czat online
Jedną z najszybszych form pomocy jest czat online z konsultantem banku. Na chacie konsultant głównie, może udzielić nam głównie ogólnych informacji. Najczęsciej są one odpowiedziane w FAQ banku (pytania i odpowiedzi) pod adresem:
https://www.bnpparibas.pl/bankowosc-premium/bankowosc-internetowa/faq
Chat dostępny jest pod adresem:
https://www.bnpparibas.pl/kontakt/chat
Czat jest dostępny w dni robocze od 6:00 do 21:30, a w weekendy od 9:00 do 16:30.
Jeśli potrzebujesz konsultacji, napisz do konsultanta BNP Paribas, by uzyskać pomoc.
BNP Paribas - formularz kontaktowy
Z bankiem BGŻ BNP Paribas możemy skontaktować się wybierając formularz kontaktowy dostępny na stronie internetowej banku.
Przedstawiamy, krótką instrukcję jak to zrobić.
1. Wchodzimy na stronę: https://www.bnpparibas.pl/kontakt/formularz-kontaktowy.
2. Podajemy swój adres e-mail (najlepiej, żeby był to adres którego dopisany jest do twojego konta - na ten adres przyjdzie odpowiedź na nasze zapytanie.
3. Załącznik (jeśli posiadasz dokument, który chciałbyś dołączyć do wiadomości kliknij przycisk: Wybierz pliki.
4. Kod weryfikacyjny przepisujemy z obrazka i zaznaczamy wszystkie zgody.
BNP Paribas kontakt pocztowy
List polecony wysyłamy na adres banku:
BNP Paribas S.A.
ul. Kasprzaka 10/16
01-211 Warszawa
BNP Paribas placówki
Bank BNP Paribas posiada ponad 400 placówek, znajdź tą, która jest najbliżej Ciebie pod adresem:
https://www.bnpparibas.pl/kontakt/oddzialy-z-obsluga-detaliczna-i-biznesowa
Najczęściej wybierane oddziały:
BNP Paribas Warszawa oddziały