Konto Jakże Osobiste promowane przez Alior Bank i influencerów

Konto Jakże Osobiste promowane przez Alior Bank i influencerów

Alior Bank postanowił zająć się profesjonalną promocją Konta Jakże Osobistego oraz aplikacji mobilnej Alior Mobile. Zaangażowani w to nietuzinkowe przedsięwzięcie zostali influencerzy i blogerzy. Ma to na celu uzmysłowić potencjalnym odbiorcom, iż dostępne rozwiązania bankowe są w stanie znacznie ułatwić codzienne życie. Marka chciałaby dotrzeć do jak najszerszej grupy odbiorców i tym samym spopularyzować udostępniane usługi bankowe.
 

Kto zaangażował się w akcję i jaki jest jej cel?

W akcję konta Jakże Osobiste zaangażowali się przede wszystkim influencerzy Grupy Filmowej Darwin, ale też bardzo znane blogerki: Blond Pani Domu, W Kawiarence, Agata Berry i Mamagerka. Całość jest nadzorowana przez Buzzgrow i Agencję PZL.

Alior Bank przy pomocy tej specjalnej akcji chciałby przekonać społeczeństwo, iż nowoczesne rozwiązania i usługi są w stanie sprostać oczekiwaniom najbardziej wymagających klientów. Dają szansę na umiejętne zarządzanie wolnym czasem i zoptymalizowanie codziennych czynności. Wskazani wyżej influencerzy przygotują na ten temat profesjonalne artykuły poradnikowe w porozumieniu z Alior Bankiem.
 

Korzyści z posiadania Konta Jakże Osobistego i przedstawienie funkcji Alior Mobile

Działania promocyjne Alior Banku mają na celu przedstawić korzyści z posiadania Konta Jakże Osobistego, w tym:

  • 0 zł za prowadzenie konta dla osób do 26. roku życia lub mających wpływy w wysokości przynajmniej 1500 złotych,
  • szereg bezproblemowych płatności, np. poprzez BLIK i Google Play,
  • nieograniczony dostęp do aplikacji mobilnej,
  • 0 zł za posiadanie karty debetowej (przy transakcjach na minimum 300 złotych miesięcznie).

Akcja ma również za zadanie przedstawić najciekawsze funkcje aplikacji Alior Mobile (m.in. wygodny i bezpieczny dostęp do swoich środków, sprawdzanie historii i salda, dokonywanie przelewów czy też wygenerowanie kodu BLIK).
 

W jaki sposób będzie prowadzona kampania?

Kampania będzie prowadzona przy udziale twórców o dość zróżnicowanych zasięgach. Dużo miejsca poświęci się wpisom blogowym i postom pojawiającym się w social mediach. Nie zabraknie również materiałów wideo, które zostaną umieszczone na platformie YouTube i Instagramie. Akcja zaczęła się 15 lipca i potrwa przez cały miesiąc. 


Przeczytaj także:

  1. Wspólne konto bankowe
  2. Konto bez karty

Najpopularniejsze