Millennium oficjalnie przejmuje eurobank, logowanie klientów eurobank

Bank Millennium ostatecznie przejął Eurobank w listopadzie tego roku.  Dotychczasowi klienci eurobanku już wcześniej otrzymali informacje o połączeniu tych dwóch banków. Umowa przejęcia eurobanku przez Bank Millennium została podpisana 18 listopada 2018 roku. Jednak dopiero początkiem tego roku prezes UOKiK wyraził zgodę na fuzję, a knf.gov.pl dopiero w maju tego roku. Ostateczna fuzja operacyjna obu banków odbyła się w drugi weekend listopada- od 10 listopada wieczorem działa już nie tylko bankowość internetowa i mobilna, lecz również BIK i płatności przez internet.
 

Oba banki pod jednym szyldem Millennium

We wtorek 12- tego listopada zostały otwarte odziały połączonych banków pod jednym szyldem Millenium. Dzięki fuzji bank Millennium zyskał około 1,4 mln nowych klientów oraz nowe placówki w około 200 miejscowościach. Po fuzji ponad połowa placówek banku Millennium będzie znajdowała się w miejscowościach do 100 tyś. mieszkańców. Fuzje banków to nie tylko zysk dla klientów, lecz również zwolnienia pracowników zdublowanych placówek bankowych.
 

Jakie zmiany dla klientów eurobanku?

Dotychczasowi klienci euronbanku dzięki fuzji mogą skorzystać z pełnej oferty usług i produktów banku Millennium. Jednocześnie klienci Eurobanku mogą korzystać także z obecnych produktów bankowych, które są utrzymywane w systemie Banku Millennium.

Najważniejsze dla klientów eurobanku jest to, iż numery rachunków osobistych, oszczędnościowych, lokat terminowych nie uległy zmianie. Nie uległy zmianie również numery kart kredytowych oraz debetowych. Zmianą nie uległy także kody PIN do kart harmonogramy spłat kredytów ratalnych kredytów oraz pożyczek gotówkowych, oraz złotówkowych kredytów hipotecznych.

Klienci eurobanku zachowali także dotychczasowe loginy do bankowości internetowej. 
Zmianie uległy tylko numery rachunków do spłat kredytów indeksowanych oraz spłat kredytów hipotecznych we frankach szwajcarskich. 
 

Nowe korzystanie z bankowości internetowej eurobank

Dotychczasowi klienci eurobanku, aby korzystać z bankowości internetowej muszą najpierw zalogować się na stronie online.eurobank.pl przy pomocy dotychczasowego identyfikatora, hasła oraz dodatkowej autoryzacji. Następnie zostaną automatycznie przekierowani do serwisu bankowości internetowej Millennium Banku, gdzie klient zostanie poproszony o utworzenie nowego hasła do logowania do bankowości internetowej. Klient będzie mógł zachować dotychczasowy login bądź utworzyć nowy- wszytko zależy od indywidualnej decyzji. Klienci będą dokonywać logowania do bankowości internetowej tylko na stronie banku Millennium. 

Klienci eurobanku m.in. utracili dostęp do płatności mobilnych przy pomocy konta Google Pay. Jednak otrzymali możliwość płacenia przez BLIK oraz aplikację mobilną oferującą więcej możliwości niż dotychczasowa aplikacja klientów Eurobanku.

Dzięki połączeniu z Millennium, klienci eurobanku zyskają m.in. szerszą ofertę dla usług dla bogatych klientów, pełną obsługę mikro i małych firm, MilleUrząd umożliwiający np: składanie wniosków na 500+ oraz dobry start, ubezpieczenie OC/AC. 


Konsolidacja banków oznacza dla Euro banku zniknięcie z rynku finansowego. Natomiast dla banku Millennium oznacza zajęcie siódmego miejsca pod względem wielkości na polskim rynku bankowym. Jednak czy na tej fuzji skorzystają również klienci Euro banku - czas pokaże. 

Sprawdź: aktualne sesje przychodzące i wychodzące Millennium