"Mini Ratka" Banku Polskiego dostępna online
28 kwietnia 2016
PKO Bank Polski systematycznie pracuje nad usprawnieniem i udoskonaleniem procesów związanych ze sprzedażą pożyczki gotówkowej,bez wględu na kanał dystrybucji. Dla klientów banku najbardziej odczuwalną zmianą jest skrócenie czasu oczekiwania na decyzję kredytową oraz wypłatę środków. Serwis iPKO to kolejny kanał, będący zaraz po oddziałach banku i Contact Center, w którym, stałym klientom banku prezentowana jest spersonalizowana oferta "Mini Ratki".
Ewa Grabarczyk, Dyrektor Departamentu Finansowania Klientów Indywidualnych.
"- iPKO to coraz bardziej popularny kanał komunikacji klienta z bankiem służący nie tylko do zarządzania rachunkiem i dokonywania codziennych transakcji, ale coraz częściej jest wykorzystywany przez klientów jako platforma do zaspokajania bieżących potrzeb kredytowych. Bank stawia na rozwój kanałów internetowych, a w niedalekiej perspektywie zamierza zintegrować pełną ofertę Mini Ratki również w kanałach typowo mobilnych."
Celem takich nowoczesnych rozwiązań, jest umożliwienie stałym klientom banku bardzo efektywnego dostępu do kredytów gotówkowych, tj. umożliwienie zaciągnięcia pożyczki gotówkowej nawet w kwocie do 120 000 zł bez konieczności dostarczania dodatkowych dokumentów dotyczących np. dochodu i zatrudnienia.
Sam proces skorzystania ze spersonalizowanej oferty dla stałych klientów jest nie zwykle prosty. Zaraz po zalogowaniu do serwisu transakcyjnego, klientowi zostaje wyświetlony banner "Oferta dla Ciebie" z propozycją dostępnej kwoty kredytu. Jeśli skorzysta z prezentownej opcji, zostaje poproszony o uzupełnienie podstawowych danych. Po ich podaniu, zostaje przedstawiona ostateczna oferta kredytowa. W przypadku akceptacji warunków, umowa zostaje wygenerowana automatycznie w serwisie i podpisana z wykorzystaniem zdalnych narzędzi autoryzacyjnych takich jak np. jednorazowego hasła SMS. Środki dostępne są na rachunku w kilka chwil po zatwierdzeniu umowy.
Okres kredytowania "Mini Ratki" jest dopasowany indywidualnie dla każdego klienta, i wynosi do 96 miesięcy. W przypadku pożyczki konsolidacyjnej zaciągniętej na spłatę biężących zobowiązań taki okres wydłuża się nawet do 120 miesięcy, co znacząco ułatwia dopasowanie odpowiedniej wysokości raty. Klient dostaje również możliwość zawieszenia spłaty trzech rat, czyli skorzystania z tzw. wakacji kredytowych, a także z atrakcyjnego pakietu ubezpieczeniowego - od zdarzeń które mogłyby uniemożliwić lub utrudnić spłatę pożyczki. Przystępując do ubezpieczenia mamy możliwość skorzystania z ofert specjalnych, które wyróżniają się obniżonym oprocentowaniem oraz zredukowaną prowizją.
Ewa Grabarczyk dodaje - "Warto dodać, że z licznych zalet Mini Ratki może skorzystać każdy, bez względu na to, czy ma konto w Banku, czy nie, i to bez wychodzenia z domu. Wniosek można złożyć przez Internet, telefon, w oddziale lub agencji Banku, a umowę podpisać np. po dostarczeniu dokumentów przez kuriera"
Szczegółowe informacje na temat produktu, w tym Taryfa Opłat i Prowizji bankowych, są dostępne w placówkach PKO Banku Polskiego i na www.pkobp.pl.