Status wniosku o kredyt hipoteczny sprawdzisz w Millennium z poziomu aplikacji
04 stycznia 2021
Bank Millennium od lat stawia na cyfryzację. Kilka dni temu przedstawiciele tej instytucji bankowej zapowiedzieli wprowadzenie kolejnego etapu projektu cyfryzacji hipotek. Dzięki temu będzie możliwe śledzenie statusu wniosku hipotecznego w aplikacji mobilnej - nawet, gdy nie jesteśmy klientami Banku Millennium. Osoby składające wnioski otrzymają również SMS z informacją o każdorazowej zmianie statusu złożonego wniosku. Według Banku Millennium wprowadzone zmiany mają w znacznym stopniu usprawnić procedurę wnioskowania o kredyty hipoteczne.
Status wniosku o kredyt hipoteczny sprawdzisz w Banku Millennium z poziomu aplikacji
Bank Millennium uruchamia kolejny etap szeroko zakrojonego projektu cyfryzacji hipotek. Teraz wprowadzono możliwość śledzenia statusu wniosku hipotecznego w aplikacji mobilnej - nawet wtedy, gdy nie jesteśmy jeszcze klientami Banku Millennium. Co należy zrobić, aby móc skorzystać z tej usługi? To bardzo proste. W pierwszej kolejności trzeba zainstalować na swoim telefonie aplikację Banku Millennium.
Gdy już zainstalujemy i uruchomimy aplikację, zostaniemy poproszeni o podanie podstawowych danych do logowania. Chodzi tutaj o numer wniosku kredytowego, określone cyfry z dowodu tożsamości oraz hasło SMS, które otrzymamy na nasz numer telefonu podany we wniosku hipotecznym. Z poziomu aplikacji może zweryfikować, jaki jest aktualny status złożonego wniosku wraz z kompletnym opisem, ile wynosi kwota kredytu a także dokładne dane osobowe konsultanta, który zajmuje się zgłoszoną przez nas sprawą.
Przeczytaj także: E-operat - zdalna wycena nieruchomości w Banku Millennium
Cyfryzacja na szeroką skalę
Zgodnie z zapowiedziami przedstawicieli Banku Millennium, to nie jedyne zmiany, które zostaną wprowadzone w tym banku w najbliższym czasie. Proces digitalizacji kredytów hipotecznych będzie nadal kontynuowany. W przyszłości ma zostać wprowadzony zdalny system sprzedaży "end to end" - w całości za pośrednictwem systemu bankowości elektronicznej.
Halina Karpińska, Dyrektor Departamentu Bankowości Elektronicznej w Banku Millennium, wskazuje, że "Projektując nowe rozwiązania odnośnie hipotek, mieliśmy na uwadze przede wszystkim potrzeby klientów. Najważniejszą kwestia było dla nas zapewnienie jak najlepszego doświadczenia w trakcie korzystania z tej usługi. Zdajemy sobie sprawę z tego, że wnioskowanie o kredyt hipoteczny to jedna z najważniejszych decyzji w życiu, dlatego tak ważne jest, aby proces ten przebiegał szybko i transparentnie".
Sprawdź również: